Friday, November 12, 2010

Android infantil

På rygg i soffan.
Fredag igen.
The days run away like wild horses over the hills.

Lugn träningsvecka som jag lovade mig själv.
45 min löpband i onsdags med dom vanligt förkommande 4x4 intervallerna.
14 km/h och lutning 5 på varje intervall fick upp pulsen rejält.

Idag efter jobbet 45 min gym..bara ben och ländrygg och mage som alltid.
Velodrom-ben och överkropp som "kycklingen" ifrån Danmark vore fint till beach 2011.

Smet in på Elgiganten innan jag parkerade bilen i postgruvan och fixade nytt mobilabonnemang och en ny telefon som jag kan slarva bort eller dränka i vatten.



Var inställd på en Nokian N8,men blev övertalad att köpa en Samsung av den söta försäljerskan.
Pillat lite på den, men tyckte det var roligare att ligga i soffan framför datorn och pilla på pillesnoppen.
Jävligt mallig bildskärm iaf :)
I klass med Ifån 4 kanske.

Ledig till på torsdag,funderar på ett litet cykeläventyr eller kanske en riktigt tömmande utslitande långlöpning i terrängen..

No comments:

Powered By Blogger