Sunday, November 7, 2010

Tokigt trött i fredags efter cykelpendling och ännu en stressig dag i postgruvan, renderade i att jag fick hoppa av Finalloppet och ägna lördagsförmiddagen åt ryggläge i soffan.

Men jag straffade mig på eftermiddagen med ett härligt 15 km pass i löparskorna. Några kilometer terräng och en mil ren och hård asfalt smiskade ben och höfter fint. 1 tim och 5 min är helt ok tid för mig också.

Idag blev det 1tim 45 min på Beone racern i det fina men något kalla november vädret.
Sällskap av Pelle och Magnus och trevligt sällskap är ju som sagts alltid trevligt :)





Fick en av mina berömda kraftigt byggda tummar ur det tighta rövhålet och är numera licensierad cyklist i Ck Master...nästan.Tydligen behövs det att jag skickar in en blankett av något slag till Scf,så där ryker väl den andra tummen ur asset till veckan.
Det ska bli kul att nästa år cykla med klubbkamrater och kanske mer som ett lag istället för ensam och utlämnad till min egen dumhet som i år.

Imorgon står måndagen för en ny vecka och i huvudet planeras ett pass löpning och 2 pass med tyngder.
Varannan vecka hårt kanske man kan säga.

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

Kör du Ass to mouth?

Anonymous said...

Ja...och sen samma väg tillbaka .)

/V

Powered By Blogger