Monday, November 15, 2010

Ahh... en hel dag utan måsten,trots det känns det rastlöst och som om jag måste något.
Funderar starkt på att om ca en timme dra på mig löparutrustningen och sticka ut helt planlöst och se hur långt jag kommer innan benen gör för ont.
Springa i cirklar,gegga ner sig i skogen,ta med en termos med kaffe och Androiden och blogga om nåt riktigt viktigt ute i skogen.
Får nog klä mig i varningsväst,såg 2 stora jaktlag som var ute och runkade sina stålkukar igår.

Omständiga Samsung telefon,tog mig en bra stund att få den synkad med datorn och överföra filer fram och tillbaka.
Några bilder blev överförda som naturligtvis ser riktigt fina ut i telefonen.






På onsdag tänkte jag mig ett all in pass trainer på 60 min varav 40min på ett max watt försök,bara för att göra min fantasilösa tillvaro lite jävligare.

No comments:

Powered By Blogger