Saturday, November 20, 2010

Maxwatt och snö

Va fan!



Fick panik och gick genast ner i garaget imorse och satte på dubbdäcken på ovan insnöade jonne.
Synd att jag fick kassera min eminenta "ghettotubing" på bakhjulet som jag gjorde i ren desperation efter 3e slangbytet.
26 tum slang och Crc däckfix och sen inte läcka något ...bra där.

Kan också förklara att vänster vevarm är superlimmad,loctite funkade inte så efter att ha cyklat och skruvat åt ett tag i den raka planteringen av tid rann sinnet över.
Jag pajade gängerna lagom med stålgrej och sprutade gängerna fulla med Biltema special edition superglue och händerna med för den delen och kruvade åt så en ven i pannan buktade ut .

Lycka till med att lossa den vevarmen... någonsin...mongo .)

Igår skulle jag ha gymmat ,iaf enligt mitt eget fantastiska träningsupplägg.
Orkade inte så jag åkte hem och körde 5 st 20 sek på maxwatt.
1100 är ganska bra med tanke på att jag tror mätarn inte ska visa mer än 999w.
24 minuters trainer tog bra ..faktiskt.

Gym imorse..knäböj och den där Armstrong övningen med 20 kg vikt som liknar ljumsk-stretch,sen vader och sen 100st mage i maskin.

Hem och vila och förbanna vädret en stund som nu låg på snö-smält-stadiet.
Sen....
80 min trainer på låg watt och hög kadens för att inte slakta benen mer.

Nu mår jag så där..svettas konstigt och hör röster i järnan.
Dom tycker jag ska ut och springa med pannlampa..men jag säger fuck them.

3 comments:

Nypan said...

Ha ha ha
Fan Vito.
En panna rödvin i kroppen, och sen läsa om den här misären.
När gud uppfann cykling åt oss idioter, så uppfann Djävulen november månad tror jag.

Johan Mölleborn said...

Jag håller med. Med en panna vin i kroppen så blir man jävligt sugen på att släpa sig ut på en kvällsrunda. Men sen var det just det där med en panna vin...
/J

Tobbe Arnesson said...

Varmluftpistol eller kokande vatten borde lossa limmet tillräckligt, om du vill få loss veven i framtiden.

Powered By Blogger