Thursday, November 18, 2010

Nästan som onsdag var söndag

3 dagar vardagsledigt gick som tiden gör numera,"utahelvete" fort.
Nästa år har man alltså bevandrat den här plutteplaneten i 40 år!
I nästa existens vill jag hamna på en större och renare och mindre exploaterad planet.
Alla ska gå nakna där ,förutom när dom cyklar i den konstanta temp 20+.
Och cyklar gör man hela tiden på det planet stället,och alla män har snoppar på max 20cm.
Förutom jag som där har blivit välsignad med 25...

Det har blivit mycket gjort och det känns förnöjande fantastico,dock är man inte direkt "utvilad".

Var med fröken S på ridlektion igår..
Kallt men trevligt och kul att se hur hon brinner för hästeriet.
Nu ska hon bara börja jobba upp kondisen,backintervaller med viktväst i Fontinbacken vore nog ett ganska dumt förslag till någon som får börja ifrån grunden.



Sov en stund på eftermiddagen igår och sen upp på trainern för ett 40min TT . Wattnotan hamnade på 350,och det är helt ok med tanke på träningen jag bedrivit sista tiden.
Nu ska jag fortsätta med 2 gympass-2 löppass-1 cykelpass någon månad till. Sen kör vi hårt med lågkadens och 20x3 och 8x6 så knäna går av.

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

Shit, din velodrom lutar bra mycket mer än "min". :D

Anonymous said...

Ja..fy fan asså,konstigt att det inte märks när man cyklar...

/vito

Powered By Blogger