Saturday, June 19, 2010

Inlägg efter några öl är bättre..

Burrp!



Sitter på utanför platsen utan väggar,på Tv innanför väggar är det kungligt bröllop som min sambo inögar.
4 öl and counting ibland knott som har flugit hit ifrån nåt insekts-helvete.
Jag tänker låta dom kalasa på mig...jag bjuder på min kropp och mitt blod.
Ibland krossar jag några stycken mellan händerna och solen tittar fram men så sätter sig en på hakan och biter till och solen går i moln.
20x2 på TT hojen idag,kändes ok men inte mer.
Flyttat sadeln 1 cm till framåt och det blev bättre .
Igår efter jobbet blev rundan 2t40min,orkade bara klämma 3 st åttor och vid det fjärde försöket fick jag bonken känning så jag drog ner på tempot och kom precis lagom hem innan den stora tröttheten infann sig.

Det finns ohälsosamt mycket öl och vin i kylen idag..
Systerson med flickvän kommer hit,grilla och tjöta och sen ikväll går jag upp i skogen med resten av alkoholen och kör en all in.

Måste nog rensa mig,starta upp på nytt imorgon med en söndagsvila och bakfyllestånd.

Perfekt,nu lade jag ett ebaybud på ett 88mm fälgat framhjul,lite ansträngd ekonomi för tillfället,men det gör ju inget när man har öl och en ljus framtid.

Fy fan...nu är jag sönderbiten :)

Burrp!

1 comment:

Johan Mölleborn said...

I Hässelby körde vi en after bike som heter duga igår. Minns inga knott med det tog tid att slänga alla vinflaskor idag.
/J

Powered By Blogger