Tuesday, June 15, 2010

V-sm

Anmälan verifierad, så 2-4 juli blir det 140 mil i bil.
Nu ska man väl egentligen formtoppa,jag tänker nog vila mig i form.
Träningsvärk i benen som har suttit i från och till i några veckor är väl inget tecken på att man behöver öka på träningsmängd eller intensitet.


Linjeloppet i söndags blev en seg historia,tänkte att jag är så jävla bra att jag kan gå upp och dra mig loss...
Bra igång drag och den explosiva styrkan är väl bättre än någonsin,tyvärr orkar jag bara hålla tempo några minuter innan det värker till och stumnar totalt.
Gled in som jag brukar några sekunder bakom klungan som blev kvar efter 84 km.



Men det blev en skön helg nere i Skåne(tack för service och sällskap älskling!),fick nog i mig lika mycket kalorier den helgen som jag får i mig på en vecka annars.

Och så är det nog,får öka kolhydratsintaget..raketbränslet..bensinet till köttmotorn.
Är man lite som jaget och inte har riktig koll på vad man sysslar med,ska man nog inte laborera för mycket :)

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

V-sm som i Vito-SM? Vin-SM Vaselin-SM? Very SadoMasochism?

För Veteran-SM är du väl alldeles för ung för? :)

Anonymous said...

vitovaselin sado masokist :)

12 år i själen men gammal i kroppen..

/Vin vito

Powered By Blogger