Thursday, June 17, 2010

Formtoppa med kort och halvhårt

Klarade av att vila i 2 dagar sen fick jag absinent absint på hela vilogrejen och ramlade sålunda in på gymmet igår under jobblunchen och körde ett 40 min pass ben och bål i kombinationerna 3x15 och 2x20.
Kändes som jag sprängde lårmusklerna i knäböjen ,fick en hejdundrande smärta vid den sista 15 rep.
Annars var det kul att känna att trots inget skrotlyft på över 2 månader har cyklingen hållit benen starka.

På kvällen blev det 55 min löpning med 40/20 och några backintervaller..

Lugnt 50 min pendling i morse och ett försök på hemvägen att TT trycka i 40 min ,det gick konstigt nog helt ok trots såriga benmuskler.

Idag på eftermiddagen såg det nog ut som jag hade blivit påsatt av en fullvuxen hingst när jag gick,flera som frågade om jag skadat mig.

Imorgon blir det 3 tim distans med 5-6 st åttor om benen vill.

2 comments:

Johan Mölleborn said...

Härligt! Hästar är fina ibland.
/J

Tobbe Arnesson said...

*frustar som den hingst du inte haft*

Powered By Blogger