Saturday, March 13, 2010

Distans

Ställde in dagens 8km löplopp i Skatås .
Först och främst därför att jag balanserar så där på gränsen till för mycket träning och 8 km löpning med nummerlapp gör att jag har svårt att hålla igen.
30-35 min i max kan vara nog så sänkande.

Stack ut på cykeln istället och körde 3 tim med fria intervaller och tunga växlar i backarna så länge det nu gick.
1 banan efter 1.5 tim räckte ca 30 min till innan väggen började närma sig ,så det blev ett stopp vid Bäcks lanthantel .En kexchoklad och en burk cola sölade jag i mig på stubb och försökte mig på tunga växlar sista timmen efter det.
Det gick inget vidare,men det blev ett bra och roligt pass till stor del pga av det fina vädret.

Fast cyklingen blev nog trots allt mer sänkande än löpningen hade varit .)



Ett stort glas Oboy och en rejäl baugette slank ner under 30 min soffvila, innan Sandra och moi drog ner till Staden Gbg för köp av ett par skor att vandra i.

Hittade inga dojor, men en stor stark samt Oxfile med potatisgratäng hittade ner i magen.

Nu får stackars jag genomlida melodifestivalen, om jag nu inte går upp i skogen och sjunger lite för mig själv.


Shit lives forever!




3 comments:

Johan Mölleborn said...

Ha ha vad skön du är. Bra att du vilade med 3 timmar intervaller istället för 8 km jogging. =D
Nu blir det kött och potatisgratäng här med.

(Rätt låt vann..)
/J

Tobbe Arnesson said...

Säg som det är, du har skaffat sambo bara så du får se Melodifestivalen utan att skämmas.

Anonymous said...

Ja molle .) ,fast det var inte meningen att det skulle bli en sån ojämn pulskurva,det bara blev fel..liksom.

Jag har kvinnlig sambo bara för att överraska grabbarna bakifrån när dom minst anar det..

Powered By Blogger