Wednesday, August 15, 2012

Vågen

Efter ett helt fantastiskt och spontant pass med delar ur Conti/Hck/Team Kungälv på asfalten och platten under 7 .5 mil igår kväll,kom jag hem till söta Sandra som hade möblerat om i "stora rummet" med hjälp av sin mor..
Riktigt fint blev det och rummet blev större och luftigare.
(Nu blir det jakt på en del möblemang också :)
Köpt en våg ibland annat smått och gott har hon gjort med.
Jag ställde mig på den jäveln nu på morgonen inför kvällens lokala Legendariska lopp Bergakungatempot.
84.5 kg 41 årig gubbjävel!
Gått runt och tyckt mig vara så tight..
så smärt..
så slink spurt muppad..
Men! det är ju inte försent att nypa under 80 än.

Gårdagens pass på mtb för mig som nämndes ovan kändes dock mycket bra.
Tempobenen har möjligen vaknat igen.

"Nyttan av vad som är där och nyttan av vad som inte är där"

Frukost : Kaffe och ricinolja

No comments:

Powered By Blogger