Monday, August 13, 2012

Burseryd, mitt i ingenstans banjotrans

04.20 igår..
Fin morgon.
Avfärd Torslanda för upphämtning av 1 st Herr Alm.
Hjärnan viltvarnade på småvägarna.
Gps navigering till Burseryd.
Borås-mindre vägar-grusvägar!
Framme 07.20.
Nummerlapp på och morgontugg med glada Conticyklister.
Dumpning i skogen kl 07.40
Uppvärmning och sen start med masterbil 2.5 km.
Trevliga grusvägsavsnitt på 2 ställen.
Puls tokhög som på träning senaste veckan.
Försökte attackera några gånger.
2 st iväg och jag ryckte en gång till .
Bryggade ikapp med hjälp av 2 andra till slut.
Helt jävla rökt..
Belgiskt en stund i ganska medioker fart,och slutligen inhämtade av klunga.
Linjeloppsmisär,men trots allt kul.
Sliten men ändå förvånad över en ganska bra respons i benen.
Upp och ner,lite planlöst.
Gnällig jävel i Vitargo klubbdräkt tyckte Conti förstörde cykellopp,körde in sina egna gubbar och att jag bara kunde dra klunga.
Blev irriterad och fräste av gubben i gubbklungan som jag antar var samma stjärt som gnällde i Härnösand.
Ville slutligen upp och testköra en sista gång några kilometer innan varvning,men nu nöp det till i höger lår..
Siktade in mig på att rulla runt sista varvet, men blev överlycklig när det tydligen var målgång för klungan framför .
Avstyrd,avhängd,men ganska nöjd efter förutsättningarna.
Ett konstigt varvlopp på en kul bana mitt i ingenstans .

Nu blir det Mtb nästa gång..
Skönt att bara köra utan alltför mycket taktik och rävspel :)

No comments:

Powered By Blogger