Wednesday, January 18, 2012

Powertapad

Hade en riktig lökardag på jobbet idag,så jag tog kraft och lunchen till att åka hem och ekertensiometra det sista på PT hjulet samt förlimma fälg och däck.

Efter jobbet en sväng till Fitness 24 seven för att hämta ut kort och löpbanda 30 min.

800 kr för ett årskort med subventionen kunde jag inte låta bli,så nu får jag planera in lite knäböj i mitt superintelligenta träningsprogram.

Väl hemma igen kladdade jag på däcket och smäckte dit en kassett och riktigt nyfiken hoppade jag upp på cykel i trainer i bara kalsingarna.

Är man nyfiken så är man...
Wattmäteriet funkade om än med lite väl "hoppiga" siffror.
Får kanske byta batterier.

Nu har jag grävt ut kalsongerna ur the dark grand canyon och skrivit klart här....

Det är kvällsmat....kjåttbullar!! :)

2 comments:

Anonymous said...

3 s genomsnitt brukar ge hanterbara siffror, annars - välkommen till verkligheten, wattsiffror är nästan stokastiska, särskilt utomhus... ingen jämn belastning, som HR och wattsiffror från trainers kan få en att tro.

Vito said...

Tack..misstänkte nästan det. :) Dock så nolla den bitvis under belastning..

Powered By Blogger