Tuesday, January 17, 2012

Omtumlande 2012 och laga fixa 310XT klocka

Träningsmässigt och själsmässigt och runt omkring den där kärnan av människor vi bygger upp omkring oss, har det här året börjat stabilt och ljust i mitt universum.
Det blir lite omplaneringar pga av saker som jag får ta tag i med kraft och fullt fokus.

Så..

Januari har jag kört och kör till februari..
Måndag vila.
Tisdag och torsdag 2 "tunga" pass trainer.
Onsdag och fredag återhämtningsjogg/cykel.
Lördag och söndag superintelligenta distanspass.

Mailade Garmin angående det spruckna glaset på klockan.
Tydde mailet till en kostnad på 1400 kr för utbyte och körde helt sonika ner en liten mejsel i glaset som krasa totalt.
Alltså GLAS... vet inte nu om det är glas glas eftersom jag inte är glasmästare,men det var underligt "krasigt" if ya naw what i mean.

Gammal mobilskärm och superlim och 20 minuter senare så blev klockan funktionabel igen.
Naturligtvis kletade jag lite för mycket lim i ena hörnet,som fulade till det något.





Kanske syrligt sexigt silicon får tryckas in runt glaset för att försöka undvika fuktskador.

Idag tisdag.

Ikväll,fostrande 6 minutare tills den här gubbjäveln brinner upp!

4 comments:

Anonymous said...

Jag har en låda trasiga klockor som jag inte har hunnit att fixa ännu. Jag skickar ner hela klabbet till dig så kan Du snygga till dem åt mig.

Kan Du sedan skicka upplägget på de där superintelligenta distanspassen så är min lycka gjord.

Go Viktor, Go!

Vito said...

Skicka ner dina Rolex till mig så fixar vi det :)
Distanspassen är så intelligenta så jag fattar ingenting av dom....

Tobbe Arnesson said...

Snyggt lagat! Själv är bäste dräng och så vidare.

Vad ska du göra med pengarna du "tjänat"? :D

Vito said...

Dom hamnar på sparkontot till penisförstoringen! :o $:)

Powered By Blogger