Friday, June 17, 2011

Tempo urladdning och Motala here i cum

Sista minuten människa är jag ibland...puhhh!
Gårdagen gick i 180 blixtrar per cm kvadratcell.
Limma tub och övrigt meckande,packa,hämta sista Contigrejorna hos Leo,fixa inför avgång Abisko på måndag.
Hade inte ens fixat med boende,men snälla killen Martin Johansson som cyklar i Mumien färger ordnade så jag får bo i villa med 8 andra i Motala.. Tack!
Nu är det klart och morgon och dags för lite jobb...
Orolig över kittlingar i hals och tjock i näsa.
Inbillning som vanligt,nervspel liksom..

Fantasktiskt jobb Leo och Natasja har gjort med den här Vr satsningen,det kan inte nog sägas..kul att få vara med och hoppas nu verkligen man kan bidra med något imorgon.

Blåste ur mig på Diserödstempot i onsdags,väldigt sega ben med träningsvärk och låg puls, men kul i medvinden.
Vi var nog 5-6 st som snittade milen över 50km/h och kom in på samma tider inom en 15sek ram.


(Fotograf Pierre Hansen)

Det finns lite att jobba på med sittställning och aerodynamiken,vägde in mig på 88.5 kg efter loppet ,så jag skyller på att magen är i vägen för mer sadel-styre dropp.
80 kg i Augusti och ett sista bra Vsm i 40 gubbklassen får det bli sikte på..

Men nu först...7.15 med Conti test team

3 comments:

Anonymous said...

Cum...? Come borde bli bättre i sammanhanget;-)

Anonymous said...

Cum är väl bra nog? I alla fall i Vito´s och min värld! Kör skiten ur alla runt sjön nu.

Lycka till!

Tobbe Arnesson said...

I wanna cum in your penix enhanced shithole!

Håll hööööööger!

Powered By Blogger