Monday, June 13, 2011

sKön Skåuuune helg är över.

3 timmar distans nu på kvällen med Pelle.
Kändes helt ok trots försök till energibonk.
Hade lite slagg av gårdagens linjelopp i benen.

Skånes 2 dagars blev hur som helst en rolig liten 2 etappstävling.
Blev 2 :a på tempot efter Petter Eiring på en riktigt rolig böljande och bitvis kurvig bana.
Klubbkamrater Daniel Nyström 2 sek efter och Markus Wahlkvist 5:a.
Daniel har egentligen mycket mer i benen, men har varit sjuk och gått på penecillin.
Till söndagens linje var det attacker på schemat, Markus agera lagledare och det gör han mycket bra.
Jag stack,blev inhämtat ,då stack Daniel osv...
Jag attackerade på mig stumma ben ,men vi fick iväg Daniel med 3 andra när det var 3 varv kvar och sen försökte jag sticka några gånger på helt fel plats vid fel tillfälle så jag rullade slutligen in näst sist i huvudklungan(som var liten med runt 30 vid start).
Daniel slutade 3.a.
Blev 4.a sammanlagd och Daniel 2.a ..Markus 6 .a och Johannes fin 9.a.
Det var en rolig helg och jag kanske börjar få fin form trots min omtalade bukfetma.
Nu blir det närmast en sista utblåsning på onsdag på Diserödstempot..
Sen VR med Contigubbarna...ja jävlarns vad vi ska pedalera snyggt.











2 comments:

Johan Mölleborn said...

Härligt kört Vito!
Vi ses på fredag.

Vito said...

Jepp baby.. Blir sköj detta :)

Powered By Blogger