Tuesday, April 20, 2010

Tabata och saknad i livets strid

Det är askmoln och frostmorgon och ännu en dag att resa i nuet.

Vi är väldigt sårbara i den här tiden, när moder jord gör utspel.

I går tog jag min oskuld på tabata intervaller..

Jag tänker förövrigt oftast på den franska aktrisen Tabatha Cash när dom där intervallerna kommer på tal.

Det blev 2 st 4 minuters Tabatha, men jag var vek och hade inget jävlaranamma att köra mig till en nära döden upplevelse.

Dock kändes dom där 35 minuterna trainer igår kväll, och dom känns idag..så nåt blev väl rätt utfört i självslakt.

En arbetskamrat kom aldrig till jobbet igår,han har inte hört av sig och telefonen är avstängd och föräldrar samt vänner vet inte var han är.
Chefen var och bankade på dörren hos honom, men det var ingen hemma heller...

Otrevligt :( fast jag inte vill måla fan på väggen..

Hoppas Jocke bara har tagit sig några dagar ledigt ifrån vardagen.

3 comments:

Tobbe Arnesson said...

Hoppas kollegan dyker upp i bra skick! :-(

Anonymous said...

Ja, hoppas att min namne dyker upp utan otrevligheter.

Själv har jag tagit några extra dagar ledigt från verkligheten eftersom jag är fast på Mallorca. Men det går verkligen ingen nöd på mig.

Lev väl Vito-skiten!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Powered By Blogger