Saturday, April 17, 2010

En fisdag

Torsdag 3 st tempointervaller mellan 13-17 min med slitna ben



Fredag 10 st/3min backintervaller med lika slitna ben



Idag slitna ömma ben och en lugn lång promenad i blåsten med Nicke boy.

Nicke mår inte bra dåligt och det är ju inte alls kul....
Blod och övriga värden under gränsen till godtagbart samt envetna utslag på benen har renderat i sjukskrivning en månad framåt.
Krya på dig baby!

Nu ska jag väcka Sandra som jobbat hemma inatt med taxibeställningar över telefon..
Jag går ut i hallen och lägger av en av mina berömda morgonfisar så rutorna skallrar,dom brukar väcka henne...

Fast nu kom jag på att efter att jag har börjat äta så där stenålderskostmässigt light version,så är mina tarmgaser numera inte mycket att skryta över.
Det är både skönt och lite tråkigt..

3 comments:

Nypan said...

GE fan i stenålderkosten Vito. Speciellt om det påverkar brakskiten negativt, eftersom det liksom verkar vara ditt signum för varumärket Vito ;-)
/N

Tobbe Arnesson said...

Glutenintolerans?

Du är för övrigt kungen av Paint! Det kan ingen kost ta ifrån dig! :D

Vito said...

Finns inte mycket som är skönare och vackrare än en riktig mastodont Brakare... Nypan.Tyvärr kanske Tobbe kom på nåt jag inte tänkt på själv :O..
Onormalt mycket tarmgaser har det varit innan..

Powered By Blogger