Friday, April 23, 2010

I like my sausages

Gnetar vidare med mycket fett och protein och lågt kolhydrat intag.
Har faktiskt tappat ca 4 kg på 5 veckor och jag hoppas och tror det mesta är späck.
Magen jäser inte längre och jag inbillar mig att kroppen använder fettet som bränsle effektivare än innan.

Förut var det alltid inget fett och mycket kolhydrater,och vikten gick upp och ner samtidigt som jag var konstant hungrig.

Idag till lunch blev det fil och en fet onsala korv och utsikt över havet från Klädesholmen.



Nu ska jag dock åka och köpa mig en pizza och en Starbrno öl.

Imorgon blir det 15 mil med happymtb och jag vågar inte chansa på för lågt glykogen förråd.

4 comments:

Anonymous said...

Härligt med lite grov korv till lunch!

Jörgen said...

Ahh, bästkusten! :-)

Tobbe Arnesson said...

Det finns en korv som heter Fäbodfalu, det är smått fantastiskt!

Inte riktigt lika fantastiskt som din lunch, dock. :-O

I morse pissade jag förresten nio hekto.

Vito said...

9 hekto :O
Elefantblåsa.

"korven är god men såsen är farlig"

Powered By Blogger