Friday, August 2, 2013

Conti ck:s gokartsbane Gp

Imorgon 3 :e aug och på den fantastiska ön Hisingen har dom söta killarna i Conti roddat ihop en Gp tävling .

Conti gp

Gokartsbana och tighta race och någon enstaka tight gubbe förutom alla tighta grabbar kan ju inte bli annat än svinkul!

100 kr för anmälan på plats imorgon.

Förövrigt cyklade jag med några av tokarna i klubben ovan igår ,samt delar ur Team Kungälv och Hisingen ck.
8 "grubbar" som jagade Strava kom när vi inte jagade livet ur varandra i attacker och lagtempon.

Very fine evening....tills jag totalbonkade av min tendens till periodvis fettspäkning.
Bonken satt tungt även idag då jag 07.00 stack ut för att klämma av ett 20 min x 2.
Det blev en ok högkadens tjuga och en dåligt genomförd lågkadens kvart.



No comments:

Powered By Blogger