Tuesday, February 5, 2013

Cross

Lim gör mig dimmig och sann
Lim gör mig tafatt och varm

Djup inhalering
och
hjärncells sanering.



Hittade ett ramset på Whinstanley bikes förra veckan,utförsäljning och i rätt storlek och saker ligger i källaren och samlar damm i onödan.
Slog till och skiten dyker väl in imorgon.
Crosslös och sugen på cross och tubhjul på grusväg och snö.

Så jag har nu limmat ,och glömde helt bort vad jag egentligen skulle göra ikväll.

Youtubade istället och blev nostalgisk och plöjde igenom cross med motor sortimentet, grand prix och lag vm ifrån det glada 80-90 talet!

Hittade den här 20 år gamla godingen, där jag faktiskt själv är med,dock en bit bak i fältet .)
6.30 in nr 105 och min rygg och röv syns i någon sekund.
Helt jävla amazing!
Jag är med på Youtube..






2 comments:

Nypan said...

Grymt!

Det är nåt speciellt med lim sa alltid grabbarna i förorten där jag växte upp. Fast det var nog kontaktlim dom menade. Det borde vara krav på att man röker pipa samtidigt som man limmar däck.

Anonymous said...

Rosa! Klart att Du är klädd i rosa, det var ju början av 90-talet!

Powered By Blogger