Friday, April 13, 2012

The shit happens..

Ibland måste man sätta sig själv på rewind.
Backa upp bandet och ögna igenom.
Hur man har staplat gången tid
för kropp
och själ.

2 usla nätter med sömnkonto på minus.
Lust för cykling i solsken i lugn och ro.
Inte alls sista veckan, laddad för tävling och hets och crasher i asfalt.

Tur man kan gnälla av sig några procent lipsill här på cykelmuppet.

Kanske köper mig en sån där 29er som är på modet(eller var det 27.5 numera?)
Cyklar ut i skogen med en Bag in box blaskigt vin.
Dricker tills jag skiter ner mig och somnar.

Vaknar naken, utspädd och renad.
med mossa
och blad
i alla håligheter.

Anmäler mig sen till nåt långlopp..
back to basic
och försöker ha roligt på riktigt.

4 comments:

Pampen said...

Bryt ihop och kom igen nu!

Jag fullkomligt älskar dina sjuka innersta tankar...

Fan va kul det skall bli på söndag.

Pampen

Tobbe Arnesson said...

Det är aldrig försent att ge upp!

Vito said...

Exakt Tobbe..fan gnäller man för egentligen :)
Gött Pampen!
Jag e nog på G framåt söndag och eftermiddag:)

Vito said...
This comment has been removed by the author.
Powered By Blogger