Monday, April 9, 2012

Call me a dog

Som söndag men ändå måndag.

Bra sliten idag,känns nästan som man har gått en match med en flaska vodka.

Men det har jag ju inte gjort..

På G med vårförkylning, men den dödades effektivt, och sen pang på med 3 dagar intensiv cykling.

Man får vad man ber om ,men det är skönt här i soffan nu med en kontemplativ trötthet.

Fin distanstur igår med Contigänget och fotograf Natasja i en Volvo cab med kamera.
Sliten vid avfärd hemifrån och helt slutkörd hemma 5 timmar senare då det ändå blev roliga ryck och tempohöjningar under passet .
Jag tror min tröskel var typ 200 watt i slutet.

Grymma bilder här
contitestteam.se

Och så..
Östgöta nästa söndag alltså.

20x2 imorgon och syrapass på onsdag eller tvärtom eller aktiv vila och väcka benen på fredag...is tha question for thus shall not overdo things ya old bastard.

Nu..
Lite mer Chris Cornell i lurarna och titta på regnet,innan jag softcyklar ut och letar
upp
mat
för
dagen..

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

Hm jag vet inte jag, bilderna alltså. Förvisso ett par idolbilder på dig men jag förväntade mig bättre av någon som kallar sig fotograf.

T.ex. hade hon kunnat använda längre slutartid och/eller kortare skärpedjup för att "få loss" cyklisterna från bakgrunden. Nu ser det ut som ett gäng orangea snubbar är ute och trackstandar.

Vito said...

Trackstanding in orange :)

Det enda jag reflekterade över är hur långa mina armar ser ut..orange utang.

Powered By Blogger