Sunday, March 11, 2012

Aktivitustest och premiärtur på racern

3 timmar distans med start strax efter 8 tillsammans med Magnus idag.
Vi körde bla 2 min/intervaller med vinden i ryggen ut mot Lilla edet.
Lagom mosig vid hemkomst och redo för frukost...

Satt och kände mig toknöjd med nya hojen medan jag frossade i rågbröd och ljuvlig ost och byggde upp tarmgas som jag gick ut i vårsolen och saluterade ut tillsammans med härligt maniskt fågelkvitter.

Under 7 kg racer och perfekt i storlek till skillnad ifrån föregående ram.
Bra prylar utan att ha lagt en förmögenhet är inte kattskit .



Igår, soft morgonrull efter en hårding vecka och sen på eftermiddagen ett kort men rejält kränkande pass.
Slog till på ett Aktivitus test som Team Kungälv med bla tokstarka seniorcyklisten Marcus Larsson roddat ihop.

16 cyklister sträcktestade under lördag och söndag i Lecor Ab`s lokaler i Rollsbo.
Fick upp pulsen till rekordnotering (184),men tyckte ändå jag skulle kört 30 sek till.
Det tycker man ju iofs oftast... .)

Troligen lägre tröskelwatt än jag trodde på runt 320-330, men tydligen fint testvärde på 78.
Resultaten skickas ut om en vecka,och tills dess blir det att läsa på lite eftersom jag trots allt är ganska dåligt insatt i vomax/watt och allt det där nuffriga :)

2 comments:

Nypan said...

Snyggt Vito.
Men kedjan ska vara på storkakan vid fotografering!!!! :-)
/N

Vito said...

Lovar att storkaka nästa gång kisen! :)

Powered By Blogger