Friday, August 12, 2011

20x2 < 4x2

Kände mig sjuk igår,och klämde ur mig på jobbet att jag blir nog hemma imorgon.
Men efter att ha vilat och hämtat manlig kraft ifrån gudarna som bor i sömn,så satte jag mig utomhus ibland mygg och knott med fläkten sprutandes bakifrån ...uppåt.

Det blev 2 tjugor och ett ganska ok andra stationära sommarpass.
350w och sen 400w sista 4 min på varje j... tjuga.

Ska nästa 20x2 eller 3 pass testa 1 min x 1min på väl valda motstånd..Intervall i intervallen..intergalaxtiskt internt pumpirump benmangel.

Idag mår jag förresten prima,det är inte bra att vila gubbkroppar för länge tror jag.


4 comments:

Johan Mölleborn said...

Åh det finns så mycket härliga varianter på intervaller.. Längtar efter vintern nu. Då ska jag få smaka.
För övrigt så tycker jag att du ska köra 20x3 med höjning de sista 4 minuterna. Det är du värd!
/J

Vito said...

Gött BigM.. , jag hoppas på Monarkbloggningar och foton med mycket hud när vinterhalvåret kryper på :)

20x3(med 1x1 + 4 min höjning varje minut) / pi och roten ur något ont med enbenstramp... jävlarns vad mosiga vi kommer vara efter ett sådant pass!

Johan Mölleborn said...

Man ska alltid köra med roten ur. ;)

En annan mullig tröskelvariant är att köra 30 sekunder på 20 watt under tröskel och 30 sekunder över. Kör det som ett 2x20 så kommer du må som en prins efteråt.
/J

Vito said...

Det ska jag testa.. :)

Powered By Blogger