Friday, February 11, 2011

TTR

Det skall eller bör enligt väderguden Yr bli en kall helg.
Eftersom man är yngre medelålders och Göteborgsfjolla så siktar jag på innecykling.
Siktar även på personlikt rekord i tristesstrainer(TTR alltså).
4 timmar!
Tänkte försöka trycka in några åttor i passet också,men jag får höra efter vad min sambo säger om det.
Hon vill nog inte ha en slutkörd dreglande mongo i soffan lördagkväll som yrar mer än vanligt.

I en tid av mycket skit, och då menar jag främst populärkulturellt, släpper änglar godhet och rytm och "bliss".

Tack PJ!

3 comments:

Tobbe Arnesson said...

Tack för påminnelsen, jag hade tillfälligtvis glömt bort PJ!

Patric Alm said...

Jäklar vad du glädjer en annan mupp i vardagen, att läsa din blogg gör att vardagen känns lättare.....

Kör hårt!
Patric Alm

Anonymous said...

Oj..Tack Patric.
Syns snart på något pass hoppas jag :)

/vito

Powered By Blogger