Saturday, February 12, 2011



Det här vaknar man upp till idag och bestämmer sig för att trainerdistansa.
Man skulle ha ett kok stryk för såna grejer,kunde ha klätt min lönnfeta kropp utan att frysa för dom -6 graderna det var ute.

Men nä...
Cyklade 3 tim innan jag gav upp,solen sken in genom persiennerna och jag kände att en kombination av slitna ben och djupnande depression gjorde detta rekordförsök omöjligt.

Körde ett bra 4x4 pass igår...bra för det satt stenhårt I benen idag.

Så jag skyller mitt misslyckande på fint väder,4x4 pass,svagt psyke och en penis med paket som helt domnade bort tidsvis efter 2 tim.



2 comments:

Anonymous said...

Gud vad jag är impad av dig. Nyss hade du 370 Watt i FTP och idag står det 300 i puls på displayen.

Jag vill vara som du!

Anonymous said...

Ja, man är helt fantastisk enkelt uttryckt.
300 puls watt per/ kg cm3.
Nu är det bara en sak kvar innan man är superfantastisk Anders, ...fetman ....Lönnfetman.....värdelösa 10kg som ska bort. Ohh Lord vad trögt det går .
/vito

Powered By Blogger