Wednesday, August 25, 2010

Blase

Dagen har inte direkt varit ett helvete.
Vaknade pigg i morse och fick nästan dåligt samvete för att jag stannat hemma ifrån jobbet idag också.
Tog mig en liten cykeltur på 5 km och sen hemåt och försöka soffmysa med fröken S som spelar fruit-slice på sin Ifån.
Jag har 224 och hon har 215..Alltså är jag bäst på Fruit-slice tills vidare.
Sen har det blivit cykelmek och tappra försök att ekra om och få rakt det gamla 32 ekrade hjulet med Tune nav och AM 350 fälg.
Gummiklubba för att rikta upp fälgen något och sen spänna ekrar utav bara helvete..
Det kommer säkert plingsmälla till i sovrummet inatt där hjulet nu ligger och sussar.

Nu framåt kvällen är jag inte så jäkla pigg längre,lätt temperatur höjning i kroppen och hosta.
Finnmarksturen får jag bestämma mig för på fredag.
Det lär nog bli ett försiktigt lopp för min del om det blir start,försöka undvika väggen och försöka ha roligt på riktigt.

Nu ska jag ut i höstvärlden och få lite kvällsluft,det börjar växa mossa i stjärten av 2 dagars innesittande.

No comments:

Powered By Blogger