Saturday, July 10, 2010

Semester i dvala



Vilat i 4 dagar ifrån cykling sen Järvsö,om man vilar för länge kommer man att se ut som på bilden ovan.

Åkte i tisdags upp till Hunnebostrand med systerson Henrik för soft tältcamping och vandring på Soteleden.



2 dagar i tält och 8 timmar vandring utmed Bohuskusten var skönt i själ och bra för kropp.
Sov som en bebis i tältet,brukar inte alls sova bra utomhus annars.

Men så har jag sovit bra hemma också.. stressfaktor 0 alltså,meningen med semester alltså.

Något för mycket socker och god öl började redan tryckas in i munnen under V-sm veckan,så invägningen igår gav inte allt för förvånande siffror..84.4kg.
2 kg up the ladder.

Fick ett kryptiskt mail ifrån min Tyska ebayvän angående framhjulet jag fick budat högst på.
Han avbröt vår deal som jag önskade,fast jag har svårt att tyda om jag ska göra något mer genom ebaykontot.

Dear vito

hello
that is well that the money finite back against
towards is.
if they should still need the wheel, please on my
German account the sum total transfer if, does not
ask to return the article over ebay. Thus I are
entitled of ebay back-get
greeting
to frank


Slutligen vill jag tipsa om boken "El choco" som handlar om Kungälvskillen Jonas Anderssons bravader i Bolivianskt fängelse efter att ha åkt dit för smuggling av det vita man oftast drar i näsa.
Första boken jag läst igenom i nästan nonstop-tempo på väldigt länge.

Jo just det,vill också tipsa om att dom där småflaskorna(löparflaskor)som köptes för 49 kr (4st) på Stadium,dom fungerade ypperligt väl till Gel-vatten blandning och får fint plats i bakfittorna.
Gammalt tips kanske, men jag tänker defintivt använda dom fler gånger vid cykellopp..

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

Jag tror han vill att du ska markera att köpet blev hävt, då slipper han betala eBay-avgiften (eBay tar ut en avgift av säljaren).

vito said...

Gewohl..dunka kön

Powered By Blogger