Saturday, June 26, 2010

Sommarledigt

Så ja!
3 veckors semester tog sin början igår.
Cykelpendlade sista dagen till jobbet , 45min x 2 i återhämtvila benen tempo.
Smart drag att cykla,E6 var totalt fullskiten av bilar och det var kö hela sträckan norrut mellan Gbg-Kungälv.

Plockade en fästingjävel ifrån armen igår.
Efter att jag i torsdags låg på alla fyra ute på gräsmattan och försökte få i ny växelvajer på tempocykeln och dess interna vajerdragning som gör mig så jävla förbannad varje gång ,plockade jag direkt 5-6 st som kröp på min känsliga sensuella hud.
Måste hitta en lie i garaget hos gumman vi hyr och fälla det meterhöga gräset runt huset.
Idag vaknade jag kl 5 och har planerat 1 tim på tempohoj och några fria intervaller mellan 4 -15 min bara för att göra det roligare.
Men nu kom jag på att det hade varit ännu mer skojsigt att bilpacecykla,så jag får höra med min kvinnliga chef i hemmet om hon har lust att köra lite bil sedan.
Säkerligen många midsommarfyllon bakom ratten idag,så det mest säkra hade väl varit att skogscykla.
Och så får det bli på eftermiddagens tänkta distanspass...Good old Mountainbiking in the forest amongst gaytrolls.

3 comments:

Johan Mölleborn said...

Gaytrolls we salute you!

Trevlig midsommar på dig.
/J

Tobbe Arnesson said...

Jag har också tre veckor med samma start! Go' semester tillönskas bögtrollet i väst!

Vito said...

Tack grabbar och jag önskar er en skön sommar.

Powered By Blogger