Friday, May 7, 2010

Svetta ut

En vecka på nya arbetsplatsen snart till ända...
Tragiskt dålig planering hela vägen,nu släpper Posten Logistik i vårat gamla Kungälvs-område i princip ut dubbelt så mycket förbränd Diesel och ekonomin i det hela förstår inte jag som enkel man på golvet.

Men annars är det nya trevliga "Göteburgare" man jobbar med.

Jag blev naturligtvis förkyld i onsdags, men det verkar som det inte kommer slå till så hårt som hos min Sandra.
Echinagarda mig redan i Tisdags och har sköljt näsan samt druckit mycket vatten.

Igår tog jag på mig rejält med kläder och stack ut o cyklade 1 tim 45 min med lite för mycket sprätt i benen...
Tanken var lugnt och stilla med svettningar...men men.

Idag mår man något sämre.

Det känns som det nu på morgonen har fastnat ett kuk-ollon i halsen.

En känsla dom flesta av oss känner igen....

2 comments:

Johan Mölleborn said...

Åh, kuk-ollon som är så jobbigt att få i halsen. Krya på dig.
/J

Nypan said...

Håller med Johan.
Det är det värstaste man kan få i halsen näst efter slidbajs :-(

Powered By Blogger