Thursday, April 29, 2010

Smarta killar cyklar tempo

Nu efter ett kvällspass TT och min bara min 25 km runda åt rätt håll,tog jag batteriet ur pulsbandet och tänkte "ladda" upp det lite på en spisplatta eftersom jag vill ha det inför morgonens trainertugg och inte har något nytt.

Glömde naturligtvis av batteriet med plattan på högsta kräm och det small till rätt bra i köket nyss.
Det ligger sotflagor överallt samt luktar väldigt fränt, undrar om det är farligt.. det där lilla döda jävla batteriet .)

TT passet gick förresten fint med ett 42 snitt och jag sitter faktiskt nästan för skönt i aerobrygga nu.
Fast mest överraskande var den grymma träningsvärken som har uppstått efter 6 km gå-jogging igår kväll.
Vore man riktigt dum skulle man ha kört en halvmara i fullfart,det hade nog garanterat ett behov av rullstol och kortison injektioner.

Tur att man bara är lite lätt charmigt mongo.

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

Öh, hur skulle värmeenergin från plattan kunna omvandlas till elektrisk energi i batteriet!?

vito said...

jepp..det skulle den .)

Powered By Blogger