Thursday, March 25, 2010

Det gick eller jick

Hängt ut tvätt premiär idag,känns som det är årets första riktiga vårdag och nu är nästan all snön borta också.

Klämde ur mig 15 st 60/60 förut och blev förvånad att det överhuvudtaget gick för mig..

Flummade runt en stund på gymmet igår och kände mig riktigt klen och fjantig i benpressen och idag vaknade jag upp med träningsvärk och kände mig ännu klenare.

Värmde upp 20 min och tänkte ..fy fan och jävla skit och kräkfärdigt helvete..och sen tänkte jag inte på nåt skällsord mer utan det blev tunnelseende och astma andning och sen var skiten över.

Racer väder,och här bor jag nu utan racercykel för tillfället.

Kanske blir en premiärtur på Chinafocker tempocykeln till helgen.

Är även väldigt sugen på lite för många öl vid grillen ,men då får jag stryk av Sandra...och det kanske inte är helt fel.

2 comments:

Johan Mölleborn said...

Ja nu börjar man bli galet sugen på att stå vid grillen och smygdricka vin i ölglas.

Tobbe Arnesson said...

Det känns djävligt långt till fingrillning i Ludvika. Får hålla mig till vrånggrillning...

Powered By Blogger