Thursday, February 4, 2010

Svettrensning



Notera den tomma blicken och en känsla av att den där gossen är nog sinnesslö..

Hade en riktig skitdag igår,som jag kurerade med att köra 80 min trainer trots en enveten trötthet.
Det var på gränsen att jag skulle sprungit ut naken i snön och skogen efteråt,men jag orkade bara stå modell för 1 foto och sen hoppa in i duschen..

Idag mår vi fint ,fast låren värker lite så där snoppkittlande.

4*4 i 400 och 390 och sen 3 st 4min med 120 kanadens och sen en 4:a stående...

vilket blir..790+120/3 samt roten ur 3,14 gånger xu= slak 69:a

4 comments:

Tobbe Arnesson said...

Perfekt ställning för att ta emot en av de där kvarnarna bredvid spisen!

Fläktar är bra, har jag hört.

vito said...

Ha ha...

Det brukar stå 3 st där... :)

Fläkt är bra och svettas är skönt.

Johan Mölleborn said...

Hoppas verkligen att bilden är från efter passet. :)
/J

Anonymous said...

Mollo, vad menar du? Ser man ut så där innan har man problem!

Powered By Blogger