Tuesday, February 9, 2010

Kittlingar i halsen blir vilovecka

Hade tänkt mig en riktig bryta ner vecka nu,efter gårdagens gym var det planerat att köra tunga 8:or på trainer ikväll.
Men det har kittlat i halsen hela natten som om en arme av myror har rave party där nere i det köttiga mörkret.Hostat och känt mig trött..snyfta puttiluttan mig.
7 september var jag virussjuk sist,men om jag känner efter så tror jag att det kanske bara blir en lätt släng den här gången,echinagarda och vitlöka ihjäl både virus och mage...

Testade 250 kg i benpressen igår,det blev 5 ggr och det känns stabilare än dom där 230 kg jag kört på innan så det börjar ta sig.

Börjat snorta kreatin också,det kanske gör så att vågen visar mer ,men också kanske gör så att man orkar pumpa lite mer på trainer och gym.
Uppladdning av detta kroppsegna ämne ska enligt vad jag läst vara onödigt.



Snorta 3g 1 tim innan träning och en snort direkt efter och den sista en timma efter den föregånde sista...

Alla delar för att smiska och bonka ihop en trainer duglig tempocykel ligger i hörnet här brevid,men jag har konstigt nog inte varit sugen på att börja meka,det är liksom roligare att träna än att bygga cykel för tillfället.
Fast jag pillade lite igår,skruvade dit vevlager och skulle klinga partiet men bultarna varde för korta.
Det blir linda kork och fästa broms och växelreglage på styret som jag trodde hade intern vajerdragning om en stund.



Ska bara skriva klart här och dricka vatten med E-blomma och stretcha ben och övrig röv.

2 comments:

Johan Mölleborn said...

Som aktiv vila är det ju perfekt att bygga ihop tempohojen. När du väl blir frisk så står hojen och väntar på dig för lite manlig myspys.
/J

Tobbe Arnesson said...

Krya på dig!

Kreatin lär väl inte hjälpa på trainern om jag minns rätt, men väl i gymmet.

Powered By Blogger