Tuesday, January 5, 2010

8 gånger 5

Om man inte ligger 2 meter under och rapar blålera eller inte är komatiserad,kan väl knappast den här kylan ha ungått någon..."Brrp fy fan vad kallt" muttras det överallt medan vindar från Sibirien sveper ner över Sverige och dess framsida västkusten.

11-12 minus från kl ca 15.00 idag och en frisk vind kombinerat med den fuktiga luften gjorde att iaf jag frös rätt igenom märg och ben.

Cykla i dessa grader är inte ens att tänka på,och jag som behöver ett distanspass imorgon....

Någon gång ska man ha cyklat 3 tim trainer..en gång är ingen gång....

Får se hur mentalt balanserad man känner sig imorgon,vid balans åker skorna på för 3 tim jogging,borde bli fint tungt om det enligt prognoser faller 30 cm snö.

Körde ett fint trainertugg igår... 8 min*5st på 50 kadens,det gör att benen känns svullna och vissa ådror på låren blir stora och det är ju rätt fräckt.

370 w på den första och sen 360 och sen sket jag i att kolla den där watten och höll ena ögat på kadensen och det andra på tv´n istället där jag rullade lite gamla Pantera videos medan det tredje ögat såg mörker ovanför sadeln.

1 tim gym har det blivit idag,knäböj och benpress och magge samt korsrygg.

Börjar sakta men säkert få lite stabilitet i övningarna,är dock för jävla klen än....får äta mer spenat och inte onanera på några dagar innan nästa pass.

4 comments:

Nypan said...

Jag och molleponken körde 3 timmars trainerpass ihop för nån vinter sen. Rätt skönt. Men man orkade inte med onanixen efteråt vilket var lite synd.
/N

Johan Mölleborn said...

Oh de är smuttiga de där lågkadenspassen. Våra 3-timmarspass var smuttiga också. Det är lite speciellt med 3 timmar trainer. På såna pass utomhus kan man ju rulla lite i nerförsbackar och så, men på trainer trampar man konstant. Hmm nu blev jag sugen på ett sånt också..
/J

Tobbe Arnesson said...

Onanera på du! Det ökar halten testosteron i kroppen. :D

Vito said...

Tack för informationen Tobbe,den behövde jag .)

Powered By Blogger