Wednesday, December 30, 2009

Morgonpåle

Jag väntar på att mobilen ska ringa 04.15...Vaknade halv tre med pissestånd och magkurr,tog en snus och drog på mig underställ och gick ut på den snöpudrade utetrappan för att koppla kupevärmaren..brrr!
Det är is nästan överallt ute under ett tunt lager snö,så jag har dubbat mina vardagskängor och löparNikeisarna med Maxigrip.Man får tänka på halkdöden nu när man är gammal och julfet.
84.5 kg på vågen nyss och imorgon är det väl tänkt att man ska springa Sylvesterloppet precis under 40 min...får nog revidera den tanken och säga 42 min.
Vikt är viktigt om det ska skuttas fram lätt och fort,men å andra sidan finns det viktigare saker som ex penislängd och skönhetsideal och smältande glaciärer.

25 tim träning denna månad verkar det bli,styrkeintervaller och TT pass och löpning samt 2 ggr på gym. Fick lika jävlig träningsvärk andra gången 2 dagar efter gymmet,körde bla utfall och det fick hela rövdelen att kännas blåslagen.

Nu ringer mobilerna ikapp med Sandras snarkningar,lilla damen är rejält förkyld med däppt däsa.Får väl se om jag får en dos virus jag med...

Hoppas vara hemma vid halv tre idag efter att ha lämnat in den råa men synnerligen sevärda Tarantino filmen Inglorious Bastards.

Krypa i säng med solen på gång ner i den oerhörda horisonten..siktar på 2 timmar eftermiddagssömn och nytt pissestånd--

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

Lycka till imorgon och gott nytt år!

Anonymous said...

Pissestånd är icke att förakta. Det kan rädda en vid flera tillfällen....

Gott slut och gott nytt år önskar jag dig!

Powered By Blogger