Friday, September 18, 2009

Kort och koncist eller inte mjällsvamp i stjärten

Fredag och inte motionerat på 9 dagar.
Inte jobbat på 7 dagar denna fredag,
inte druckit öl och inte suttit på cykel.
Flyttat grejor ifrån A till focking B i ultrarapid med förkylningsömklig kropp.
Inte helt 100% än men ok .
Gammal mor och gammal far rejält sänkta,farsan skakade som ett asplöv igår.
Its svinefluensan its höst and its little bittle tiny pieces of shit everywhere .
I går åt jag bara protein och fett,fast på kvällen blev jag skakig och tryckte i mig ett rött jävla gott äpple.
Maraceno "någonting" nötter innehåller 73% fett...smörkulor med protein.

`drop the leash and get out of my fucking face´


Gaylove

3 comments:

Tobbe Arnesson said...

Låter som du blev hårdare nockad än mig. Hoppas du är kry igen snart!

vito said...

Jag är inte lika hård som en riktig dalakarl vettu!.)

Anonymous said...

varfor inte:)

Powered By Blogger