Tuesday, September 15, 2009

Halva tisdag i sängen

Puhh!
Det blev en hård natt med lite sömn, dunkade gott i skallen och en rejäl dos obehaglighet bodde i kroppen.
Febern var uppe och vände på 38.5 och det är rätt mycket för en gubbe som mig.

Kl 4 i natt tog jag 2 treo och tittade på tv4+ sport..Mx1 tävling ifrån i våras,trist att se faktiskt då jag tycker det saknas riktigt bra förare i Europa numera.
Sverige har ju ingenting inom motocrossen,känns som det är långt över 10 år sedan och mer det var någon svensk på pallplats i något Vm lopp.

Vaknade genomsvettig kl 8 efter att ha somnat halva 7,och jag tror fanimej jag mår bättre idag :)

Vädret är kalas och här inne ligger jag med torrkrymt penis och snorig näsa.
Sitter och planerar på att ta tag i löpningen så fort man är fit....långa terrängrundor i höstrummen och sikte på milen under 40 min.

No comments:

Powered By Blogger