Saturday, August 1, 2009

Summers almost gone



Lördag...ett glas vitt och ett blodrött glas och ebay :)

2.5 tim landsväg imorse och löpning i 1 tim igår med lite backintervaller..känner mig stark och sexig och lite full nu,naturligtvis känner jag mig också något efterbliven eftersom jag antagligen inte kommer komma ihåg hela den här kvällen jag har framför mig.

Im a do or dont själ..rensa skallen med vin och träning och acceptera nackdelarna med att bara vara människa ...

Har tittat på temporam,riktigt tittat och var väl sekunder ifrån att beställa en,men insåg att jag har nog med cyklar och det kanske borde vara något att satsa på nästa år,det blir för plottrigt och hetsigt att smiska ihop nåt för att köra lite Göteborgsserie tävlingar,så nu tittar jag på fullfjädrat xc ram istället .)..Köpa mig snabb.

Blir jag riktigt bladig ikväll köper jag mig en Anthem..

Gud.... bruce Springsteen känns tillrättalagt...

Finnmarksturen,marathon sm Falun,Karolinertrampet,Granfondo Kungsbacka,Posttrampet,Mjörn runt

Träningsvärk långt in i benen

(jag duschar benen i kallt efter att ha läst F Ericssons 109 ? tips i kadens)


Man har sina egenheter,....

London -Edinborough- London 140 mil cyklade bla snubben mollo...

Helt jävla powerwill otroligt...respekt and love

Nu får jag lägg ner laptopen....im drunk!!

Powered By Blogger