Sunday, September 16, 2007

SÖNDRAG

wOW ./
Ryggont är ljuvligt om man är lite lagd åt masokist hållet, freaakin! fistfucked by a knife pain :O.
Det är löpningens fel,? Nä,det är dåliga skor och dåligt tränad ländryggs fel..
Tittade på tv en stund hos min gamla mor idag(mindre och mindre tv tittande och snart läser jag inte om Schopenhauers "varat och intet"), 3.an och något melodilekprogram med några svenska aptråkiga c kändisar..Kollade i ca 3 min men började må illa och undrade hur den mentala hälsan hos övriga tittare är.
Satte mig och Youtuba istället


New York läderhippies med Lou Reed musikkonstnären och John Cale musikern och idekläckaren Warhol och Nico, med den egensinniga rösten och ibland androgyna utseendet.Nico dog tydligen -88 på Ibiza av skallskador efter en cykelolycka, man ska cykla med hjälm..speciellt snart när det blir frozen warnings och dubbisarna åker på hojpan.

3 comments:

Tobbe Arnesson said...

Shit, jag har aldrig känt behov att injicera av musik förut.

Vito said...

Då är det bra skit!
En del musik får man ett lavemangsbehov av..

Tobbe Arnesson said...

Ibland har jag haft lust att släppa skivstången på halsen när jag bänkpressar på gymmet och deras sliskmusik nått mitt medvetande.

Powered By Blogger