Thursday, September 20, 2007

Hisingisland

Rullade ut till Hisingen och Backaplans köpcentrum idag för traildojor köp,älskar verkligen Hisingen med angränsande öar, men Ringön och Skandiahamnen + något mer fabrikat skitställe jag inte vill tänka på är perfekt gödningsplats för en eventuell framtida 40+års deppression.).Såg ett fyllo som satt och snacka för sig själv vid en lastbrygga bakom systerbolaget, två yngre skitskallar som jag antar var på G att ge den något berusade själen stryk följde iaf efter honom när han fick väldigt bråttom iväg pga av deras plötsliga närvaro.Jag blir vansinnig på den brutala fegheten,och har själv råkat ut för dessa jävla as när jag varit på "knacken".Tänkte snurra runt bilen och åka tillbaks, men det var mycket folk i rörelse så det var nog finstämt piano hela vägen till nirvana..Fick köpt ett par traildojs och en massa bärs inför lördagens klubbträff.

Jag kommer nog bli väldigt full som vanligt ,men jag kommer nog framförallt se väldigt cool ut i min nya 100 kr supertighta jeans av den alldeles för lilla storleken 30(fördelen med hängpung är att man kan knyckla ihop paketet och få det att se ut som om man är riktigt tjockballad).
Älska den här snubben! http://www.alainrobert.com/en/video.htm
Powered By Blogger