Wednesday, May 29, 2013

Tempoställning

Dagen efter Helsingörstempot och hela den där amatörkval/granfondogrejen trodde jag mig ha fått en urinvägsinfektion på förkylningen som härjade då.
Känslan var sveda och pissa spik vid varje urinering.

När det nu återkom efter lördagens temponötning med fabjoj G så kopplade jag 1 och 1 som blev 3 och vinklade inför gårdagens 1 tim TT ner sadeln.... framåt.... ;).

Flyttade även ihop armpadsen max..
Tanken med att ha dom som innan, max isär var att låta luften flöda igen samt få utrymme för bröstkorg att expandera.




Men känslan på passet igår var att det här nog blir bra, drog min testrunda med gynnsamma vindar men lite under tröskel,och blev positivt överraskad av tiden runt.

Ikväll blir det kränk för mig i storstaden
Contiträning

No comments:

Powered By Blogger