Friday, March 15, 2013

Återhämtning...mongo

Efter gått runt i 2 veckor med en känsla av latent förkylning,halvtaskig sömn,och sista passen bedrövligt och svagt utförda...slog det mig la la!

Återhämtning återhämtning snart 42 snart 42..
Springer runt som en kåt 20 åring både här hemma och på jobb och i skog och mark när jag inte cyklar.
En klassisk "lätt" överträning på gång(jo, jag har ju klappat igenom rejält en gång innan).

Nu blev det försök på ännu en vilovecka och sen får jag väl börja med riktiga och hårda och syratålande-ki-intervall-tabata-spurt-träning,som kommer utföras i fräscht tillstånd.

Fick lägsta vikt på vågen efter söndagens bedrövliga lvg distans med Team Kungälv..76.6 kg.
Körde ett skojpass i skogen på mtb dagen innan och det kändes mycket lätt och smidigt.
Inget egentligt värde i den vikten då jag var totalt urlakad,så nu är jag äten/drucken upp till runt 80 igen.
Kul att laborera lite med sig själv ändå..

Igår uppstart efter 3 dagar vila med ett klassiskt 4 by 4.
Powertap skiten har lagt av igen så det fick bli fina Tacxwatt..420-420-430-450.
En fin känsla under passet då benen inte var träningsvärkta eller blev ontsyrade.

Annars säljer jag den här om någon av det dussinet följare av detta blogghelvete är temposugna :)











No comments:

Powered By Blogger