Friday, January 25, 2013

Oljig frukost..

Morgonkaffe med...

C-brus och vitlök
Omega 3 dosering och några klunkar olivolja.
Man har ju skitit på sig framåt lunchtid för mindre om man säger så.
Någorlunda fysiskt jobb så fettförbränningen går igång fint och när jag äter vid 12 tiden är det inte som ett blodsockervrak.
Viktdrop på 5-6 kg på en månad utan att ha förlorat för mycket muskulärt.
Funkar bra för mig att köra långt emellan måltiderna 5-6 tim (fet kost)
Jag mår bättre av för lite än för mycket(ett tag iaf),bara den där balansen som måste justeras lite.

2 pass igår!
Lunchgym med 20 min löpning och 5st 500m/1min rodds samt 12x3rep benpress.

Trainerkväll 1 tim och 2x20 min.
350 ptw som jag höll konstant 7-8 slag under möjlig tröskelpuls.
Variationen blev inte variation med 90 kadens rakt igenom.

No comments:

Powered By Blogger