Wednesday, November 7, 2012

Aset och åldern

Håller på att fulmeka ihop nåt slags SS monster i stål,eller ett as kanske man ska kalla det........
3.5 kg ostyvt levande ramkithelvete med 177.5 vevar på 53/16 och biltemas 700c hjul.

Osmart att tro det skulle gå att få på nokian 106 dubbisar eller ett fett skärmpaket.
Cruds racerskärmar och ett par Conti 24mm får åka på skiten istället.


Einzig bikes hette ebajet jag köpte den av,6 veckors leverans efter paypal klagomål, där jag först visst inte alls hade betalat,men sen fick skickat mig ett tracknr använt en månad tidigare med avslut i Karlstad.

I övrigt denna morgon förutom ryggont och ny vadbristning, har hela den där tokiga dopinghärvan som sig brukar i vår värld ramlat in i en vrå efter att ha varit på allas läppar och bloggar under en tid.
Det har varit ett lipande ifrån erkännande cyklister,men synnerligen tyst ifrån dopinghinhåle Armstrong själv.
Nu håller jag mig något ifrån att döma eller lipa och tycker på något sätt att dom allihopa är lika mycket smådjävlar.
Forgive and not forget,det är ju inget jävligt folkmord trots allt.

Jag har som sagt gått sönder lite ,inget allvarligt,men jag får verkligen lägga ner dom där fivefinger skorna ifrån löphyllan nu.
5 min uppvärmning på löpbandet igår, blev som ett knivhugg i höger vad och förbannande av tid och ålderdom.

Lyckades dock ro mig slak och fick kört 2 gymövningar som sig brukligt varit tis-tors sista veckorna.

Slutligen vill jag än en gång tacka mina fina Contikompisar för året och för festen.
Jag bör förövrigt inte dricka alkohol och vistas i möblerade rum,eller rättare sagt dricka alkohol över huvudtaget.
Gränser och när det är nog är inte direkt min starka sida,och det har genom åren gett både mörker och ljus...om man enkelt säger så .)

06.23
hepp hepp mothafockar!
iväg och jobba!!!




No comments:

Powered By Blogger