Friday, April 20, 2012

Where ever i lay my ass thats my home..

Jo.
Röven landade rätt på Fizik Arionen, som jag fick hem lagom till några övningar innan Östgöta.

Den hårda gamla helcarbonen på 120 gram kanske jag styckar upp och bygger livsfarliga kast-stjärnor av..

Slog även till på en


Till tempocykeln då asså!

Trampade lite luft i sittposition längst bak,så nu åker bågfilen fram för att kapa sadelrör.
Sadeln funkade fint för mitt tighta ass, hård jämnfört med den gamla samt lite bredare i nosen och det är just det vi killar med vissa tendenser gillar.

Idag blir det pendling hem ifrån jobbet, ca 3 mil och av dom hoppas jag köra 20 min precis under det där dom kallar tröskel.
Det är bäst för mig att väcka benen så inför Åstorpsloppet i morgon kl 08. 20 i förhoppningsvis väder utan snö.
Det har jag testat.
Empiriskt..

No comments:

Powered By Blogger