Friday, September 9, 2011

Tacx watt och älgjakt


Inomhus och stelt..
360 tacx watt i 30 min och sen 5 min på 390..
Kände någon typ av träningsvärk i låren vid uppvärmning,inte bra där ...inte alls bra.
Stela ömma ben idag med .
Var/är nog ganska nära en höstlig överträning fas 1..
Att man aldrig lär sig rätt, eller möjligen lider man av autism gentemot min kropps signaler .

En Älg gillar plommon och äppleträden här utanför,och så igår morse höll jag på att gå rätt in i arslet på ungtjuren.
När Sandra kom hem igår kväll stod han här igen,helt orädd...
Försökte skrämma bort honom med parasoll och skrik men han stod och glodde på mig som om jag vore idiot.
Anade att det kliade i dom små hornen också,han såg ganska redo ut för ett utfall...
Fast troligen var han mer nyfiken på fjanten i kalsonger med parasoll och gälla skrik.
Men jag vill inte går för nära och för nyfiket .)

1 comment:

Tobbe Arnesson said...

Blir det stångning vinner nog älgen, se till att använda headcam så jag kan garva åt det sen! ;)

Powered By Blogger