Sunday, September 11, 2011

Morgonvikt

89kg!
Vad i helv.... ?! :-O
Men det är ju bra,något att jobba på inför nästa års gubbcykling.
Cykling..."ursäkternas sport" som någon sa till mig efter Gran Fondot i Kungsbacka.

Jag hade iaf inte tryck i benen igår,det var långt efter gubbar jag varit jämn med som min tid regades.


Snart dimper dessa ner. .


Operation löpning slimdown...

Jag ska bara ligga här i soffan veckan ut,äta chips och frallor med västkustsallad,kanske en och annan flottmunk också.

På lördag drar jag och Nicke 3-4 mil terrängspringelispring.
Spring fetto! spriiing!

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

Jag har haft de "skorna" ett tag nu, bra skit men lite för besvärliga att sätta på - lätt hänt att jag bara kliver i mina vanliga.

Men nu snackar jag vardagsbruk, springa är inte min grej.

Vito said...

Mer en kul o testa sko,fast det får nog bli löpband och kort sträcka första gångerna,enligt vissa rekommendationer.)

Powered By Blogger