Monday, August 16, 2010

Man behöver distans

Happymtb cykling igår på racer,15 mil i högt tempo och åsk-fuktig värme.
Det kändes som det rann 2-3 liter vätska ur mig redan första timmen.
Annars känner jag mig stark..i 2 timmar.
Det är ingen mental gräns,det är dåligt med distanspass inskrivna i träningsdagboken.
Om 2 veckor åker jag upp till Ludvika, och förutom att göra hela placet lite mer gay,tänker jag cykla Finnmarksturen för första gången.
Jag får hitta tid till att köra minst 2st 5 timmars idiotpass mtb eller racer innan dess.

Ny Gps klocka har suttit på handleden också,en Garmin 310 xt.
Den blir säkert bra för mig som inte är 100% cyklist.

Snart dags för jobb i gul bil, i fredags var det beodrad övertid och idag är det väl en kuk i röven.
Sanslöst och dags att byta ut hela organisationen som ska organsiera om ...sila mygg och svälja kameler.

No comments:

Powered By Blogger