Saturday, July 31, 2010

Im blue

Regn hela dagen igår och en göra ingenting dag.
Förutom en tur ner mot Gbg och ett försök att shoppa Bib-byxor och en Mobiltelefon.
Blev ingetdera,men det blev ett spontant inköp av Boxer mix abonnemang.
Precis vad man behöver,mer skit på tv.
Idag funkar inte en enda jävla kanal.

Super ner mig på vitt vin nu.
Försökte cykla trainer vid middagstid, klämde av en 8 min 370w och sen skulle jag klämma en till men jag la av efter 4 min och tog loss hojen och smet ut i blåsten istället.
Cykla 20 min i motvinden, när min grymma tejpning av knäfittan lossnade varpå blod och lite gult var sippra ut.
Tröttna på hela skiten och rullade hemåt,duschade,gjorde rent såret och tejpade om ..nu med inköpt sårtejp och inte sån där skit man tejpar hockeyklubbor med.
Hällde upp ett glas vin och halsade det fort emot torrsprickan i själen.

Sen blev det ebay.com och ett köp av det här setet för 317 kr inklusive frakt.




Dom sista dagarna har det verkligen känts som om guden av höst har doppat in näsan i sensommarens gryta för att kolla vad som behöver göras som vanligt framåt September.

Nä fy fan..jag behöver rycka upp mig.
Hälla upp ett glas till och äta en bit ost..
Kanske dansa lite
till rytmen av regnet.

No comments:

Powered By Blogger